استاندار در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی تعاونی اعتبار ثامن الحجج(ع) در یزد :

رونق بانک ها و صندوق ها باعث پیشرفت جامعه و موثر در حوزه های زیرساختی و اشتغال زایی است.


یزدفردا " محمد رضا فلاح زاده،" در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی تعاونی اعتبار ثامن الحجج(ع) در یزد که با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل تعاونی ثامن الحجج کشور و جمعی از مسئولان استان در محل این ساختمان برگزار شد، با اشاره به داستان زندگی سراسر عزت و آزادگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قیام وی به همراه اهل بیتش و در نهایت شهادت ایشان و اسارت خاندان مطهرش گفت: عاشورا به ما درس می دهد که بسیجی وار حامی نظامی باشیم که اساس آن به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و برگرفته از حرکت امام حسین(ع) و قیام عاشوراست.
وی افزود: امام حسین قیام کرد تا اسلام ناب را ترویج دهد اما بی بصیرتی و بی ولایتی مردم آن زمان، منجر به ایستادگی کفر برابر آن حضرت شد.
فلاح زاده با اشاره به اهمیت پیروی از ولایت گفت: تمامی اعمال انسان همانند نماز باید همراه با ولایت باشد و خمس، نماز، زکات، حج، روزه و ولایت از اساس اسلام است و جدایی آن ها از یکدیگر معنایی ندارد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صندوق ها و بانک ها محلی برای جمع آوری سرمایه های راکد، بدون استفاده و سرگردان مردم هستند که با برنامه ریزی هوشمندانه می توان از این سرمایه ها در جهت ایجاد اشتغال مستقیم، غیر مستقیم و رفاه مردم استفاده نمود.
وی افزود: رونق بانک ها و صندوق ها باعث پیشرفت جامعه و موثر در حوزه های زیرساختی و اشتغال زایی است.
فلاح زاده با اشاره به نام تعاونی اعتبار ثامن الحجج افزود: امیدواریم این مجموعه با بهره مندی از نام اهل بیت علیهم السلام خدمات بانکداری اسلامی را به نحو احسن به مردم ارائه دهد.
وی راه اندازی 300 شعبه تعاونی اعتباری ثامن الحجج و جذب 10 هزار میلیارد ریال سرمایه توسط این تعاونی در سراسر کشور را کاری مهم و دشوار دانست.
استاندار یزد در پایان بر پرداخت تسهیلات بانکی با روشی آسان تر به مردم، اداره بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به روش اسلامی و تسریع در رفع و رجوع درخواست ها و مشکلات ارباب رجوع توسط بانک ها و تعاونی ها تاکید کرد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا